Kariera

Od vlogera do prezentera

Internautom Hania Knopińska znana jest nie od dziś. Jej przygoda z mediami zaczęła się od prowadzenia vloga o makijażu. Teraz Hania jest gospodarzem już drugiego programu na TLC. Jak to się stało, że z internetowej gwiazdy stała się telewizyjną osobowością? Oto historia Digitalgirl13.

20 marca 2008 roku Hania założyła swój pierwszy vlog na YouTube. Od tamtego momentu jej kanał odwiedziło ponad 5 mln użytkowników. Hania jest ekspertem od makijażu. I co najważniejsze robi to, co lubi. Właśnie ten fakt został dostrzeżony przez stację TLC – Hania, pełna pasji i pozytywnej energii została gospodarzem programu „Mistrzyni makijażu”, gdzie w jej ręce trafiały kobiety, które uczyła jak nie tylko zatuszować niedoskonałości czy uwydatnić wdzięki, pomagała im również odnaleźć ich piękno. Vlogerka demonstrowała jak poprawić swój wygląd, a przez to także samopoczucie. Udzielała praktycznych porad i czyniła to z ogromnym urokiem, co tym bardziej pokochali widzowie TLC.

Z tego powodu Hania dostała od stacji propozycję poprowadzenia drugiego programu. Tym razem będzie ona przewodnikiem widzów po angielskiej serii „Salonu ostatniej szansy”, w której podpowie, jak korzystać z zabiegów upiększających tak, by później tego srogo nie żałować. „Salon ostatniej szansy” to także spotkania z ekspertami w dziedzinie kosmetologii i medycyny estetycznej, którzy udzielają porad ofiarom nieudanych operacji i zabiegów kosmetycznych. Ich wskazówki skomentuje dla nas właśnie Hania.

Sama vlogerka o swojej karierze telewizyjnej w TLC mówi: Nawet w najśmielszych snach nie wyobrażałam sobie, że moje życie zawodowe potoczy się w tak niesamowitym kierunku. Dzięki pasji do koloru, a konkretniej do makijażu i odwadze pokazania się w internecie, dostałam od stacji TLC szansę rozwijania się w całkowicie nowym kierunku. Praca przed kamerą jest dla mnie czymś całkowicie naturalnym i przynosi mi wiele satysfakcji – chciałabym, aby każdy mógł w życiu robić coś co kocha i co sprawia mu radość.

Historia Hani pokazuje, że warto robić w życiu to, co się lubi, trzeba wierzyć w swoje marzenia, ale także konsekwentnie dążyć do ich realizacji. Jak vlogerka wypadła w roli gospodarza już drugiego programu na TLC, o tym widzowie mogą się przekonać oglądając „Salon ostatniej szansy” w każdą środę o 22.30.

Premierowe odcinki programu „Salon ostatniej szansy”, prowadzonego przez Hanię, w środy o godz. 22.30 na TLC.

 

Więcej informacji: www.tlcpolska.pl  


* * * * *

Informacja o TLC TLC akceptuje i pokazuje w kobietach wszystko to, co czyni je w życiu szczęśliwymi. Odkrywa radość i pozytywne nastawienie do świata, pewność siebie, niezależność oraz autentyczność płci pięknej. Ten kanał to doskonały wybór dla kobiet, które szukają inspiracji i doceniają wielorakie aspekty życia, same nieustająco starając się znaleźć harmonię pomiędzy ich codziennymi obowiązkami, a potrzebą ucieczki i relaksu. TLC globalnie TLC to nowy, globalny kanał lifestylowy dla kobiet. Oferta stacji to historie z życia wzięte oraz uniwersalne tematy, interesujące dla odbiorców na całym świecie, przedstawiane w postaci programów na żywo, a także fabularyzowanych. Program TLC obejmuje wszelkiego rodzaju formaty – od reality shows, poprzez programy typu „makeover” po programy kulinarne i podróżnicze. Po sukcesach kanału na rynkach europejskich, afrykańskich oraz w rejonie Azji i Pacyfiku, w 2011 r. TLC zadebiutowało w Afryce, Ameryce Łacińskiej, Danii, Finlandii i Portugalii, docierając w ten sposób do ponad 200 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, w tym do 100 milionów gospodarstw w 170 krajach poza Stanami Zjednoczonymi. Dzięki temu TLC stało się najbardziej powszechnym kanałem lifestylowym skierowanym do kobiet w płatnej telewizji. TLC w USA znajduje się w pierwszej dziesiątce kanałów kobiecych i jest jedną z najszybciej rozwijających się kobiecych stacji lifestylowych.

 

Kategoria: Kariera

Wkrótce

Porozmawiajmy

Inspiracje

Dostrzeżone

wkadrze113 tailoring3 tailoring2 davinci111 davinci112 davinci113 davinci114 davinci115 davinci116 podrozujretro erotic